1) Odbornost
– potřeba účetních znalostí (od 1. 1. 2004 se zrušilo jednoduché účetnictví),
evidence, zajištění právních služeb – správnost konání, vyúčtování, technické znalosti …
2) Snížení provozních nákladů
– kancelářské potřeby, SW vybavení, odměna výboru.
3) Časová náročnost
– jednání s dodavateli (energie, pošta, banka)
4) Vysoké riziko podvodu při svěření agendy jednotlivci
– chybí kontrola výboru třetí osobou (neomezená moc výboru – riziko neoprávněných výběrů finančních prostředků)
5) Trestněprávní odpovědnost statutárního orgánu právnické osoby, člena výboru výboru…
Ušetříme Vám obrovské množství času a převezmeme Vaše starosti se správou nemovitosti na naše bedra. Poskytneme vám:
- jistotu,
- kvalitu služeb a bezpečnost,
- poradenský servis,
- havariní služby
- úsporu nákladů, jakou si sami nedokážete zajistit.
A to vše bez časové náročnosti a online!
Váš profesionální partner pro správu a údržbu nemovitostí: